Produkt dodany do koszyka

Autorzy

Szczęsna Ewa

(University of Warsaw)

adiunkt na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca warszawskich uczelni wyższych i studiów podyplomowych (w Akademii Teatralnej, Polskiej Akademii Nauk), specjalizuje się w zakresie semiotyki i antropologii tekstów kultury współczesnej. Autorka książki Poetyka reklamy, pomysłodawca, redaktor i współautorka Słownika pojęć i tekstów kultury, autorka artykułów na temat perswazji w reklamie i semiotyki przekazw multimedialnych.
Mail: e.k.szczesna@uw.edu.pl

Artykuły naukowe

  • Granice nadinterpretacji a systemy poznania1 (48) 2017
  • Transformacje teorii – od jej rozmycia do poetyki rekombinowanej, 4 (35) 2013
  • Komparatystyka semiosfer, mediów, dyskursów. Perspektywy rozwoju, 4 (31) 2012
  • Wieloperspektywizm krótkich form Kafki, 2 (5) 2006

 

Teksty Index Plus tego autora

 

Articles in English

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności